Zwroty i reklamacje
Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji produktów zakupionych w Sklepie. Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@pvaking.pl lub telefonicznie 518 938 049.
- Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. - Odesłanie produktu
Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu, wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Tradex-Maciej Kropiowski
Ul. Dmowskiego 7/34
37-450 Stalowa Wola
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt.
Wszystkie produkty muszą być w oryginalnych opakowaniach, wraz z akcesoriami pomocniczymi.
Sprzedawca, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje klienta o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe Sprzedawca zwróci klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedawca zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.