Zwroty i reklamacje

Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji produktów zakupionych w Sklepie. Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@pvaking.pl  lub telefonicznie 518 938 049.

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację, prosimy o odesłanie produktu, wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Tradex-Maciej Kropiowski

Ul. Dmowskiego 7/34

37-450 Stalowa Wola

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt.

Wszystkie produkty muszą być w oryginalnych opakowaniach, wraz z akcesoriami pomocniczymi.

Sprzedawca, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje klienta o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe Sprzedawca zwróci klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedawca zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.